Kalamullah

Kalamullah

Thursday, July 14, 2011

Maafkan saya

Maafkan saya kerana saya sudah kehilangan segalanya.... saya dah malas nak melayan kehilangan ini, biarkan saja

Tuesday, July 5, 2011

Jiwa Mati

Hidup akun semakin mati
aku sendiri tak tahu apa yang berlaku pada kehidupan aku sehari-hari
padaku semua sama sahaja setiap hari
tiada yang berubah
aku masih di tahap yang lama tanpa sebarang peningkatan didalam hidup aku
kenapa aku jadi macam ni
dimana silap dan salah aku
entah kat mana pun aku tak pasti
aku semakin kosong umpama 
bebunga yang terbang mengikut arah angin
entah dimana mendarat pun aku tak tahu


entah kemana hilangnya kekuatan aku yang dahulu
kemana hilangnya semua itu
nak aku pergi jauh tapi aku tak tahu kemana
aku tak tahu kemana
kerja jiwaku kosong


REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH