Kalamullah

Kalamullah

Tuesday, April 12, 2011

Pengapit Pengantin








Apa perasaannya menjadi pengapit pengantin untuk pertama kali?

"Barakallah sahabatku...
biarlah aku menjadi pendamping pasanganmu di persada sanding nanti
mudahan ia menjadi kenangan pertama dan indah dalam hidup ku"

inilah yang akan aku lalui pada hari sabtu ini 16 April 2011, menjadi pengapit kepada bakal suami sahabatku didot. kawan kenalah tolong menolong kawannya yang memerlukan pertolongan macam ni

seronoknya bila pertama kali dalam hidup ni dapat merasa naik pelamin bagai, rasa macam aku pulak yang nak berkahwin neh. excited aku memang lebih.. lebih dari orang yang nak naik pelamin. macammanalah rasanya kan. tak sabarnya nak merasa perasaan tu. 

Siap excited, didot pesan pakai baju kaler merah hati tapi kalau tak ada kaler merah kalu apa-apa pun boleh, so aku decide pakai baju kaler hitam lah senang nak padankan dengan suasana weding tu nanti... 
erm excitednyer... mungkin kah aku akan sekacap mamat seperti dalam pic kat atas tu.. insyallah.. kena grooming sikit minggu ni.

baju melayu yang aku nak pakai.. hitam sesuaikah

notakakiku:
- aku siap beli kasut kulit hitam baru.... excited benar neh!

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH