Kalamullah

Kalamullah

Wednesday, March 16, 2011

Alhamdulilah

Pengorbanan dan penantian yang tidak sia-sia, penantian yang memeritkan dan menjerihkan kini berakhir juga, segala apa yang ku tanggung kini berbalah jua.

Keberkatan dan kesabaran aku membuahkan hasil berganda nikmatnya. terima kasih tuhan diatas anugerah dan nikmat yang tidak ternilai ini. aku percaya pada kuasa dan hukum pembalasanmu,

akhirnya seruan Mu membuatkan hatiku terbuka untuk memilih yang lain, membuatkan hati ku tertutup untuk nya lagi. Ya aku tidak bolehe menipu diri ku yang sayangku masih ada padanya tapi cinta ku padanya semakin pudar. sepudar cintanya pada ku dan kelmarin 14 Mac 2011 sekitar jam 10 malam maka secara rasmi tamatlah kisah cinta aku dan zaidi selama genap 3 tahun. alhamdulillah semua sengketa telah selesai dan aku tidak gembira dan tidak juga bersedih..


selamat tinggal abg sayang




kenangan bersama abg takkan terpadam untuk selamanya...

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH