Kalamullah

Kalamullah

Friday, February 11, 2011

Setelah 2 tahun setengah...!


Alhamdulilah, setelah 2 tahun setengah PEB tido atas katil bujang, semalam  dalam sejarahnya dan buat pertama kalinya PEB tidur dengan begitu lena dan nyenyaknya atas katil saiz permaisuri yang baru sampai ke rumah petang semalam. Memang PEB puas hati betul, dengan harga yang PEB dapat memang PEB kirakan sangat murah dan berbaloi bangat (dalam mood tergediks sikit)... 

Lebih besar ruang untuk PEB beradu setiap malam, lebih ruang untuk PEB mengenangkan masa depan PEB dan yang penting PEB buat ni untuk kepuasan diri PEB sendiri. dan tentu sekali kamar PEB akan lebih kemas.

Sebelum tu PEB dah survey di MACY Seri Kembangan, katil yang lebih kurang sama 

Harga : RM399 ( kedekut ; tak leh nego langsung)
Tilam; RM600 (Gudnite : tak leh nego jugak)
Transport + fixing: RM80 (Klang Valley saja) 
Total: RM 1000 lebih jugakkan... 

Period hantar : satu minggu ke dua minggu

SUNGGUH TERUK MACY KAN!

Akhirnya petang kelmarin i.e 8 Feb 2011 lepas keje PEB terus survey di kedai perabot di Jalan Klang Lama, akhirnya nego punya nego siap buat dengan muka kesian tahap nak berak dapatlah PEB katil yang dicari... nah benda yang sama tapi semua hanya RM780 siap esok petang sampai ke rumah, tak perlu tunggu sampai seminggu dua macam MACY. kesimpulannya kedai perabot ah cheong yang terbaik..... produk tempatan sememangnnya hebat... credit to Mr. Sai (Budak Mynmar) yang begitu bertungkus-lumus memastikan PEB membeli jugak... tapi dia memang baik la... menurut segala kemahuan ku!

notakakiku:
~ semalam dia datang umah, tanpa memberitahu atau diberitahu... mungkin mahu mencari silapku... aku menerima kehadirannya dengan tangan yang terbuka, kebetulan aku masak bihun goreng.... alhamdulilah semuanya berjalan lancar.
~ Janjinya malam ini akan kesini lagi, tapi entah benar entah tidak.. tuhan terangilah diri ku dengan sinar MU.
~ aku tahu kekuatan diriku dimana, Ya Allah kau kuatkanlah iman dan kesabaranku menempuhi segala dugaan mu ini... amin.

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH