Kalamullah

Kalamullah

Friday, December 10, 2010

Isu yang tak sudah

Ya Allah Ya Tuhan ku...

terlampau besar dan berat dugaan yang kau berikan pada ku selama ini, tak tertanggung lagi rasanya... 

semakin hari semakin parah dan sesak hati ini.. apakah aku yang perlu terusan berkorban dan bersalah dalam semua hal..terlampau banyak peluang lain yang aku tinggalkan demi satu impian yang tak pasti ini.

kadang-kadang aku rasakan aku punyai kawan yang bisa menjadi tempat untuk aku meluahkan segala gundah gulana dihati.. tapi ya lah.. rambut sama hitam tapi hati lain-lain. kisahku terjaja dari mulut ke mulut. mulut tempayan boleh ditutup tapi mulut manusia tak boleh kan...

Bayang-bayangnya terlampau kuat, semua salahnya aku terima. tapi sampai bila aku harus terima...aku hidup dalam penipuan, yang bodoh adalah aku sendiri kerana memperbodohkan diri sendiri pada orang yang sememangnya cerdik dan pintar dalam memperbodohkan orang lain. 


Ya Allah bukakan lah hatiku aku pergi jauh dari kekusaran dan belenggu ini. aku semakin takut dan tak terdaya untuk menuju ke depan lagi.
Tuhan aku mahu keluar dari semua ini....

Insyallah

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH