Kalamullah

Kalamullah

Tuesday, November 16, 2010

16 November 2010

Kadang-kadang aku sendiri keliru dengan apa yang aku ada... dijaga dan ditatang seperti madu tapi hakikatnya racun..

tapi hari ini, alhamdulilah aku sedar... apa yang aku ada sebenarnya cume batu-batu jalanan dan bukannya intan permata seperti yang aku impikan... thanks elin, haniza dan razali... pengalaman korang menyedarkan aku....

Perjalanan hidup masih jauh dan panjang lagi.... banyak lagi yang perlu dipelajari dan diselesaikan....

Ya Allah Ya Tuhan Ku yang Maha Mendengar lagi Maha Mengasihani..... mudahkanlah perjalanan hidupku.. berilah aku kesihatan minda dan badan yang baik, hanya engkau yang mampu mengubah segalanya... amin...

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH