Kalamullah

Kalamullah

Wednesday, September 8, 2010

Final Iftar @ KL





Hari ni berbuka dengan one of kawan terbaik yang saya penah kenal, sudah hampir 5 tahun aku mengenali dia.. macam-macam yang terjadi dan hingga kini dia masih lagi teman saya... bila susah saya bagitau dia, bila gembira aku lupakan dia. tapi dia tak pernah lupakan saya..... terima kasih.... insyallah hubungan akan terus bertambah baik. 

Iftar hari ini akan bersama-sama di Kenny Rogers Roaster di Concourse Mid Valley Megamall, reservation dah buat dah. Aku memang minat betul dengan ayam panggan dia, walaupun mahal sikit tapi tak apa berbaloi makan sebab sedap dan berkhasita... senang cerita diet yang amat lengkap sekali.

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH