Kalamullah

Kalamullah

Thursday, July 1, 2010

kata Dia

Ini padangan dia tentang aku...

pandangan aku ttg kau ;
seorg yg ego seorg yg sombong , bongkak ckp besar selalu fikir kau je yg betul org lain x betul kau hipokrit all the things selalu ada fikiran aku..aku mmg tak nak kawan dengan kau kalau bole x nak jumpa kau lagi tp aku x mampu buat masa ni. Mcm kau kata jiwa aku kosong may b klu aku jumpa yg sesuai aku tak akan kawan dgn kau sebab itu juga yg kau sedang buat kat aku x salah aku buat benda yg sama apa yg kau buat.

biarkan dia terus berkata-kata... kerana aku tak boleh menutup mulut manusia

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH