Kalamullah

Kalamullah

Wednesday, June 16, 2010

Peluang RM69

Salam, mood untuk mengupdate blog kembali datang!.. insyallah

Semalam aku mengamuk sakan! rasa macam kena tipu sangat! habis aku maki hamun semua orang.... aku tak berfikri secara positif langsung semua apa yang berlaku.. berfikir panjang barulah paham macam mana nak buat semua ni.... alhamdulilah barulah faham secara positif bagaimana perkara ni bergerak dan berfungsi....

Insyallah aku akan mulakan..... kalau orang lain boleh buat aku akan buat memanfaatkan ilmu yang berguna bersama-sama.

Mudahan tuhan mempermudahkan hidup aku....

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH