Kalamullah

Kalamullah

Thursday, June 10, 2010

Berkat usaha dan risiko

Alhamdulilah seronoknya aku bukan main... dapat keuntungan yang pertama dari perniagaan yang aku jalankan.. mungkin untungnya tidak seberapa tapi.. cukup untuk membuatkan aku sangat gembira

Perjalanan hidup aku masih panjang, tentu sahaja banyak keperluan kewangan yang aku perlukan.. aku kena berusaha kuat dan gigih untuk mendapatkan dan memenuhi semua keinginan...

Aku semakin seronok.. hari demi hari pelbagai peluang datang menerpa. aku kena berhati-hati


notakakiku:
bulan depan rezeki pasti akan terus bertambah, terus berusaha tanpa rasa jemu.. insyallah!

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH