Kalamullah

Kalamullah

Wednesday, May 26, 2010

Pergi mampus terus


Ku mengerti
Perpisahan ini
Bukan kerana kau membenci
Tapi kasih yang pernah ku beri
Tiada lagi bersama

Seringkala aku
Terlihat kamu
Impian nan indah
Bersulam bahagia
Ku harungi hari demi hari
Bersam wajah
Tak mungkin akan kembali
Tapi hati
Masih tak terima
Ditinggalkan sengsara
Keraguan ini
Bukanlah pada mu
Perasaan hati masih rindu

Kekalutan ini hanyalah untuk ku
Tercari-cari bayangan mu
Tak sanggup aku kehilangan.. kehilangan

Masih tercari-cari
Keraguan ini bukanlah padamu
Masih tercari-cari bayangan mu
Tak sanggup aku kehilangan mu

notakakiku:
- kerana itulah semalam kau terpaksa makan pelempang aku...
- kau hanya memilih untuk berdiam diri dan itu takkan selesaikan masalah
- aku penat rujuk cerai rujuk cerai.... serius aku semakin bosan
- takpe flight pagi esok... aku happy dengan cara aku
- tak guna aku paksa kau ikut cara aku...
- kalau dah asal dari tempat yang jijik tetap jijik jua sampai akhir hayat

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH