Kalamullah

Kalamullah

Wednesday, May 26, 2010

Penampar di Pipi


Sesungguhnya aku tak tahu?
apa yang tuhan mahu menguji aku
setiap kali aku jumpa kau
kau semakin berubah

jiwa perasaan aku semakin jauh dari kau
walau aku tak mampu memadamkan nama kau di jiwa ku

sampai bila aku terusan begini
aku sudah tak tahan lagi

2 tahun aku mengharap pada kau
tapi apa aku dapat
hanya hampas dan debu kosong
yang penuh dengan janji palsu

asal dari lorong jijik
memang itulah rupanya
takkan mampu untuk mengajar anjin makan sayur

sapa yang bodoh?
tentunya diri aku sendiri
aku sendiri
yeap!!!

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH