Kalamullah

Kalamullah

Tuesday, May 11, 2010

Jom Men Bowling

May 10' 2010 Ini kali kedua aku bermain bowling di Ampang Superbowl Berjaya Times Square, kali pertama dulu dengan abang Nas dan ajak semasa aku baru-baru pulang dari tanah arab... mas atu baru mula nak kenal dunia.. tempat ni masih sama cuma yang berubah cuma staf dan harga gamenyer sahaja.

Bila ingat-ingat balik kan kalau lah aku ni ada pakej yang lengkap semacam ilmu pengasih sure busines aku laku punya kan.. berebut-rebut orang nak masuk bawah network aku.. bayangkan masa aku main game ni siap ada dekat 20 orang budak askar MTD dan polis... sure masuk perangkap kaya aku bersama dengan dorang ni...sabar suhaimi rezeki ko akan datang nanti.

Sungguh chumey kan kasut dia.. bila pakai rasanya macam budak tadika pun ada jugak.. teringat di zaman belajar dulu di tadika KEMAS Kg. Tengah... ingat lagi kat cikgu Jamarah.. kemana dia berada sekarang masih hidup lagikah dia.. apapun kasut ni berharga RM5 untuk dipakai selama permainan berlangsung.



Entah aku sendiri pun tak tahu kenapa muka Kak T macam tu, mungkin terlampau teruja kot gambarnya diambil kuangkuangkuang... amer just tumpang senyum ajer... dulu masa kenal dia dulu rasanya dia tak lah segemuk ni.... mungkin terlampau bahagia kot... mungkin juga kan..

Kelakar nak gelak sampai guling-guling, muka ok, baju class,
seluar perfect tapi kasut tadika..........

Lontaran pertama daripada wanita separuh usia, cantik tengok kaler bola dalam rak....


semakin daring berposing


tak masuk kedalam pun, tak mampu nak main sekadar berposing diluar cukuplah.... ni nak bagi tau di Kuala Lumpur ni semakin bersepah kaun pelacur dunia.. orang filipina semakin banyak..... muak dah aku tengok



Suka view ni, akhirnya aku ada satu jugak pic kat area ni ala-ala macam new york times square.... wow feking-feling gitew


Bilalah aku dapat kamera ni satu

notakakiku:
Inilah kali pertama aku merasakana ku boleh bermain bowling, aku semakin berani dari hari ke hari dan semakin mesra dengan persekitaran aku... terima kasih tuhan memberikan peluang terindah ini untuk aku.....

aku bersyukur aku telah benar-benar bebas daripada mengharapkan dia lagi.... aku tahu aku kuat...... im the stronger person i ever meet in my life...

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH