Kalamullah

Kalamullah

Tuesday, May 11, 2010

Iron Man 2

May 9' 2010, GSC Mid Valley.... Balik dari Sg. Pisang terus menuju terus ke Mid Valley magamall semata-mata nak tengok cerita ni.

Kesinambungan dari iron men 1.... banyak jugak plot-plot yang memang best..pompom sana pompom sini... sudahnya aku sendiri yang tertidur dalam hall sebab terlampaulah kepenatan sangat trekking tadi.. umur pun dah tua... kederat pun dah tak ada.... sedar-sedar dah habis movie......









Habis, melantak lagi.. thanks kat team sebab bawak ke tempat makan best ni.. tak penah pulak aku tahu kat mid valey ada tempat makan macam ni. tengok barang yang dorang makan memang macam melazatkan atpi sebab aku msih ada berbaki speghetti kat umah, aku tahankan saja nafsu aku.....



Sambil makan dengar budak muse ni bercerita, macam dah dalam rancangan mari bercerita la pulak.. non stop bercakap..isu-isu yang best dan hebat pulak tu....



No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH