Kalamullah

Kalamullah

Thursday, May 13, 2010

Aku dimalukan


"Celaka dan haram jadah... puki bin babi.... anak haram makan babi... dasar sebahagian daripada babi....."

Maaflah sebab awal-awal lagi intro dah menyumpah orang.... ni semua angkara encik Yap Ban Poe yang suruh aku pegi meeting bersama dengan JPJ regarding isu berat dengan muatan bersama persatuan pengusaha pengangkutan utara.... memang semasa meeting tu macam bergaduh. isu yang paling best sekali isu BDM lah.

Bertegang lidah masing-masing, boleh masa time pihak KKR menjawab soalan BDM... akulah yang kena menjawab. aku menjawab berdasarkan apa yang aku tahu dan aku buat.. terus terang teruk aku kena hentam balik dengan presiden pengusaha pengangkutan berat.

Boleh dia cakap bukan level aku untuk datang meting ni, sepatutnya meting ni ketua pengarah, pengarah saja yang hadir. dia siap panggil aku nama aku ' adik' dalam meting dan cakap aku jangan cakap banyak sebab aku bukan decision maker lagipula aku just budak mentah yang dibayar gaji oleh tax payer. kurang ajar kan bunyinya... bayangkan situasi dan muka aku ketika tu..100 mata memandang kepada aku.... tersenyum malu sahajalah yang aku boleh buat.

oklah sekukurangnya aku melalui semua ni, dan perkara ni yang menjadikan aku lebih matang dan kuat... insyallah aku akan lebih berhati-hati lagi dimasa akan datang.... amin

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH