Kalamullah

Kalamullah

Monday, April 26, 2010

Tragedi Pisang Spaghetti


April 24'10 : Terminal Putra Gombak, perjanjian dengan MiG dah berlangsung hampir satu purnama setengah, kotak di monthly planner pun dah basi....akhirnya masa yang ditunggu pun menjengah jugak... punyalah lama tunggu..... asyik tengok kat FB ngan multiply orang lain saja.. akhirnya aku sendiri yang sampai.. memang tak jauh pun.. setengah jam dari KL.. tapi sungguh berbaloi..... sangatlah cantik.. air terjun dinding... susah nak cari!

Jam 9:00 pagi lagi aku dah sampai kat LRT Putra Gombak, yang sudah sampai MiG, Sham dan Bedah Ritz Carlton ajer .. tunggu menunggu akhirnya jam 12 baru gerak ke sana.. kalau aku tahu janji melayu tentu aku layan mimpi puas-puas dulu ngan tilam busuk aku.... takpe apologieskan sajo!


Time ni dah matahari tegak terpacak di anak rambut barulah mula nak sampai..
khatam jugak la paper kosmo dibaca.. Topik paling best
" Budak lelaki tingkatan 2 sekolah agama kat kangar nak bunuh diri terjun dari tingkat 3 sekolah gara-gara cinta ditolak.. siap pakai baju melayu lagi....ala comelnya dia posing nak jumpa sakaratulmaut!"

kena cross twin tunnel ni dulu baru sampai ke tempat yang ditujui

Lompat si katak lompat .. LOMPAT!

Sekadar hiasan

Sekadar Hiasan

Sekadar Hiasan

Appertizer.... jagung bakar sapu butter and pepper.. 3 batang RM2.50 mana nak cari....?

Spaghetti as lunch dish.... pujian lah kepada yang bersusah-payah menyediakan makanan ni, memang ucapan tahniah yang tak terhingga dari hujung rambut sampai ke hujung kuku ibu jari. dan dengan spaghetti ni jugak la... seluar pendek dengan kain pelikat aku bau haprak sebab aku tercirit birit.. 4 kali satu malam sampai aku tak tido langsung dan tak payah nak buka seluar dalam sure tak sempat... dalam underwear jugak dia kuar.. aroma dia toksah nak cakap lah!

Add ImageSubhanallah cantiknyer! dah macam bukan kat sini dah!

Sesi memanaskan badan sebelum berjimba-jimba


Time ni kering lagi.. cute dan secocok kan couple kat kanan tu! :)

Yeay! dah basah dah... air yang mengalir kat sini tak lah jernih pun.. kaler dia ala-ala kaler cokelat tangki flet kat umah aku.... kena filterkan dulu... tapi yang best tu view dia...
tak rugi mata memandang

14:00 , mengemas semula..... banyak perkara sebenarnya aku sendiri kurang bersetuju dengan penggiat rekreasi ni... berjuang menegakkan keindahan alam semulajadi tapi dalam masa yang sama masih lagi melakukan kekotoran dan pembakaran dalam hutan....kat kawasan camp site sendiri bersepah dengan tin-tin kosong dan plastik yang sure cacaing takkan boleh gigit..... pikirlah sendiri... aku ckap untuk diri aku sendiri jugak

Rombongan Tuan MiG ke Sg Pisang.... dari awal ingatkan yangjoin cuma 15 orang dan sungguh teruja pabila menjadi keluarga yang besar.. tahniah kepada Tuan MiG sukses sekali....

Message tak dapat nak dipastikan.... yang pasti semuanya sangat penat....
Next time sure aku akan datang sini lagi, tak nak camping dah...
cukuplah datang pagi balik petang!

notakakiku:
- tak tersengaja tema pakaian kali ini abang rimau, beg rimau, baju rimau, hemmock rimau, sandal rimau selamat tak pakai underwear rimau... ngauuuuuuum!
- Salam kenal pada yang tak kenal.... Masterskill unibesti kolej, Budak Genius, Budak kena tipu, student UNIKL, budak silat, Budak approvekan skrip ajen insuran, budak investor... sungguh banyak ilmu yang aku pelajari semalam.
- AJK makanan memang best semuanya amatlah sedap... BBQ kambing dengans sos black paper...

2 comments:

Nono said...

Dari jaman ke jaman gaya tak berubah, selalu meloncat..pakai per sekalian biar loncatnya mantap :)))

Aku dan Kamu said...

iya.. nono, gue masih lagi mencoba melompat yang benar...

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH