Kalamullah

Kalamullah

Friday, April 16, 2010

Tabur Hill Revisited

Pagi ahad minggu lepas, aku benar-benar bingung tak tahu nak buat apa, penat pulang dari trekking Sg. Chiling, Kuala Kubu Bharu bersama dengan waterfall survivor group masih belum hilang lagi. Hajat telah aku sendiri utarakan kepada pasukan penggawa semalam ketika makan di Restoran Intai-Intai, AU Keramat.

Bosan

Bangun pagi tanpa mandi dan gosok gigi

terus ke TABUR

selepas 1 tahun tidak berkunjung....

masih gagah, masih hebat, masih tegap berdiri

masih menguji kekuatan diri aku

aku tewas awalnya

dan

inilah hasilnya



















Semakin sayang aku pada tempat ni

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH