Kalamullah

Kalamullah

Monday, April 26, 2010

Rumah Lama Kampung Baru


Panggung Bandaraya Kuala Lumpur, April 18' 10: Teater baru yang aku sendiri tak sangka akan begitu meruntun jiwa dan sanubari aku sendiri. Terkadang aku terlupa asal usul diri sendiri.. datang dari tanah akan balik ke tanah juga. aku terlupa untuk berpijak dibumi yang nyata.. selalu sangat menggapai benda yang takkan tercapai.. jauh panggang dari apa.... tidak berusaha dan hanya terus menyalahkan takdir dan tuhan

semakin lama, semakin banyak yang aku sedar tentang kelemahan dan kedaifan diri aku....
huhuhuhuhu...



Pelokon utama.. paling suka lakonan En. Zul (askar pencen)
Notakakiku:
Tahniah pada semua yang pandai berlakon diatas pentas dan berjaya membuatkan jiwaku meruntun sayu....

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH