Kalamullah

Kalamullah

Thursday, April 15, 2010

enjoying LIFE





Alhamdulilah aku semakin senang melalui saat hidup sekarang... tanpa gangguan dan perasaan hasat dengki dari dalam diri aku sendiri....

Lebih mudah menjaga diri sendiri daripada menjaga orang lain, perbaiki kelemahan dan kekurangan diri sendiri dahulu sebelum belajar menasihati orang lain. Masih ada banyak masa lagi untuk aku walaupun aku sendiri tak pernah sedar masa tersebut.

Aku kena terus menggembirakan aku dengan benda-benda yang boleh menggembirakan hati, badan dan jiwa aku... alhamdulilah setakat ini, jadual hari kerja sememangnya padat disamping dengan tanggungjawab sebagai tenaga pengajar di waktu malam... sememangnya memenatkan aku... :(, itu membuatkan aku tidak terfikir tentang perkara-perkara lain.

Aku cuma ada masa untuk bergambira di malam rabu dan hari minggu sahaja. Planner aku untuk bulan 4 dan 5 sudah mulai penuh. Waterfall, sana sini macam-macam, terima kasih pada kawan-kawan, kenalan dan sahabat handai yang cuba memahami dari aku.. terima kasih banyak-banyak

notakakiku:
1: sejak peristiwa tak jadi beriadah tempoh hari aku semakin takut untuk berjanji dengan individu hatta kumpulan lain, takut kesan yang negatif keapda diri aku sendiri.
2: Jawapan yang terbaik yang boleh diberikan kadang-kadang tidak boleh diterima oleh orang lain. sedangkan itulah sahaja jawaan yang diri sendiri ada.
3: Taku nak melalui hari-hari mendatang takut tak tertunai semua permintaan orang lain.

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH