Kalamullah

Kalamullah

Thursday, April 15, 2010

EL

Mood hari ini kurang bagus..... sebab mood bercuti masih lagi menguasai diri
& sejak dari semalam lagi aku telah benar-benar bersedia untuk menempuhi hari ini, sampai ke ke taman permainan tingkat 2 Pn. Ir. call and mengamuk kat aku.... semacam biasa aku dengan cara aku.. no heart feeling, masuk telinga kiri keluar telinga kanan...

Apalah sangat kalau setakat nak mengamuk aku EL setakat satu hari (1). bukannya ada kerja di pejabat pun... lagipula seksyen dah pun dibubarkan.... aku tidak melihat ini sebagai satu alasan yang kukuh hatta nampak ataupun tersirat untuk aku mengambil endah apa yang diperkatakan tadi.

Biasalah manusia, apabila diberikuasa kadang-kadang terlebih (aku cakap ni untuk diri aku sendiri jugak!).

Sekurang-kurangnya cuti 5 hari.... lega kepala otak hilang dari segala macam masalah yang menguasai diri... tiada lagi penantian di dalam pejabat dibawah telunjuk Mr. A...

I'm so happy.....! thanks Pn. Ir for the anger... ianya tidak memberikan kesan langsung kepada saya

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH