Kalamullah

Kalamullah

Thursday, April 15, 2010

Dragon Heaps... revisit

April 10' 10, Revisit Tabur Hill again....

Pagi ahad tak tahu nak buat apa, keinginan sememangnya telah lama sangat memuncak.... mungkin sudah terlampau penat mengajak individu lain, mungkin yang lain ada alasan dan komitmen yang tersendiri untuk menolok

Nah hasilnya, sesi trekking mulai jam 10 pagi.... panas sungguh! cuma yang ada aku seorang.... dan beberapa trekers chinese yang mulai mahu menapak turun.

Ada ilmu dan pengetahuan baru yang aku dapat pelajari dari seseorang brother yang aku kenal disini... tak salah aku Tuan Megat namanya... team Gunung Online.... mengenali Uncle Karat dengan agak rapat.... ilmu hutan, mental dan spirit serta kisah disebalik kehilangan saudara Hassan Ayat....

"Disebatang kali yang berarus deras, selepas jambatan di Simpang Y, ada seorang orang tua yang mana apabila ikan keli melintas dibawah jambatan tersebut, , maka bertukarlah ia menjadi sang rimau....."

Sekadar mahu berkongsi.....

just enjoy the pic! :)











notakakiku:
- Sudah dua minggu, baru harini sempat posting........ busy sangatkah aku
- Terima kasih pada yang sudi membaca dan mengkomen hatta thru sms mahupun blogger... tenkiu all

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH