Kalamullah

Kalamullah

Tuesday, March 9, 2010

Penat...

Semakin hari semakin penat berada dalam seksyen ni... kerja semakin bertambah dari ke hari..... terkadang reach one stage aku sendiri tak tahu apa yang aku buat, dah tak boleh nak akwl diri.... waktu diperuntukan bekerja sememangnya tak mencukupi terpaksa buat OT yang 100% tidak berbayar hatta 1 sen pun....

Aku rasa bekerja di seksyen ni... tenaga aku semakin hari semakin menghilang.... graf gurau senda dalam bekerja pun menjunam jatuh..... mungkin jugak akibat pasang surut musim kerja... rasanya semacam tahun ni macam tahun yang sukar dari aspek karier baut aku.. tak tahu la....

Takpe.... Esok Bos besar tak ada.. Yahoo! yeay yeay yeay!

Makanya, kesempatan akan aku gunakan untuk keluar opis, pegi bayar hutang piutang yang dah bersepah-sepah... maintenance umah, unit trust, keta, kad Hutang dan lain-lain.. mungkin juga makan Keffffcccc... mungkin menjadi semuanya,bergantung kepada ketentuan tuhan....


Tetiab aku terfikir perkara ni,.... Bila aku fikir-fikirkan balik, disaat aku mengharapkan perhatian dan pertolongan orang lain untuk mengikut cara aku.. ada lebih baik aku buat sebagaimana aku buat dulu... jika dulu aku boleh buat sorang-sorang pada usia mentah, takkan aku tidak boleh buat sekarag pada usia sebegini.... ahhh kenapa lah aku ni bodoh sangat.....

Yep.... nak daki gunung ke tidak..... group UEM RM1500, Melbourne RM800 Group Elin... ataupun aku buat trip aku sendiri yang pastinya aku lebih puas dan gembira sebab ikut cara aku sendiri.... mungkin yang tersuka makassar, Singapore, Batam...... kena mula semula menyimpan dan merancang.. tanpa angan-angan impian takkan bermakna..!
Merlion Singapore

Makassar local dance!


No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH