Kalamullah

Kalamullah

Tuesday, March 2, 2010

Jelawang Waterfall (Part III)

Sekadar untuk berkongsi gambar semasa trip santai Jelawang di Kelantan tempoh hari yang disalin daripada facebook Diana. Yang pasti gambar-gambarnya lebih menarik dan mengujakan... heheheh :p

Semasa didalam koc.... lepak baring-baring macam dalam rumah sendiri,
Yanie (pink) dah lama tak jumpa dia.. tetiba jumpa disini...
kenal di hutan jumpa pun hutan jugak




Menunggukan ketibaan seorang lagi ahli pasukan daripada Tanah Merah


Entah tak tahu kenapa aku buat muka macam tu? tapi chomel jugak la kan!



Rail..... Pandroll steel (orang rail faham la ni!)


Tempat dituju dari kejauhan

' Peace' terakhir sebelum mula memenatkan badan


Ingatkan ada saya ceritakan part I, tentang satu program yang dibuat oleh USM (ala yang syok sendiri tu). Ini la banner promosi dia, saya sendiri pun tak tahu apakah faedahnya daripada membuat banner 80m x 60m (saya anggarkan berdasarkan cerita yang saya dengar) sebesar itu.. membuang duit berpuluh ribu logiknya.. kan lebih baik andainya dana tersebut digunakan untuk membangunkan bangsa melayu yang semakin mundur.... di kawasan Sstong sendiri saya kira berapa ramai masyarakatnya yang hidup dibawah paras kemiskinan dan patut dibantu... fikir dan tepuk dada sendiri....!


Cantik kan... kurniaan ilahi....
katanya antara air terjun yang tertinggi di negara ini...
entah lah aku tak dapat nak pastikan


Lagi... lagi dan lagi


Lagi sekali....


Masa ni kulit pun dah semakin gelap! terbakar sebab pakai baju sexy-sexy


Tak la gemuk sangat...

Cun

giler! (waterfall)

Nak

Terbang

Atas batu

pose!

cantikan view?

jangan..

komen..

apa..

apa.... :p


Anak dara sunti!

Mula nak senyum

senyum.... kan!

mengatur posisi

Penat.....
notakakiku:
- Thanks Diana gambar yang cantik.. ada jugak gambar walaupun aku sendiri tak ada kamera
- Perasaan marah muncul ketika ini bile mengingati di bola mataku saat hammock askar baru aku beli dinaiki oelh 3 orang yang beratnya berjumlah hampir 250kg... no wonderlah boleh koyak... then lepas tu masing-masing buat muka tak bersalah.. apatah lagi nak minta maaf..... :(

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH