Kalamullah

Kalamullah

Wednesday, March 3, 2010

Federal Road Map

Terkadang aku rasa aku ni umpama kerani takpun pekerja am biasa.... buat kerja yang tidak memerlukan kelulusan pun. budak sekolah menengah yang tak belajar tinggi pun boleh buat kerja ni.

Salah aku dengan bebudak seksyen ni jugak (termasuk la aku sendiri!), bertangguhkan kerja dah hampir 3 bulan... mau dia tak mengamuk..... padan muka! takpe sabar aje lah lagipun dah tak lama dia kat sini. cuma tinggal 1 bulan saja lagi yea yeay yeay! sukenyer....1

Cuma berharapkan pengganti kerusi dia lepas ni akan lebih baik dari dia.. insyallah...


Pulau Pinang dulu.. tapi tak lengkap-lengkap



Dua-dua suka bertangguh!
Notakakiku:
# Sudahnya sampai ke saat ni keja tracing location ni pun tak siap lagi...


No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH