Kalamullah

Kalamullah

Tuesday, February 9, 2010

Semangat Baru



Selamat membaca semua

aku baru balik dari lunch di Ikan Bakar Tanglin dengan budak PSM tadi, alhamdulilah dapat makan ikan bakar dekat situ... dah lama dah tak pergi makan sana
dapat kenal kawan-kawan baru yang majoritinya tidak bekerja dengan kerajaan.... business man, kontraktor, doktor, lawyer, ahli pemikir, MLM people dan etc.. dan tak sangka hari ini juga aku terbualkan tentang benda-benda yang aku tak pernah terfikir...
business.... extra income static... konsisten....
dan terbuka buat seketika pemikiran aku, untuk memikirkan peluang lain yang mungkin datang
mungkin pintu tertutup, tetapi masih terbuka tingkap untuk keluar
takkan selamanya nak pakai baju yang sama, nak juga merasa baju yang berjenama dan lebih mahal.. betul tak
Sekadar berkongsi pengalaman sebentar tadi...
notakakiku:

Carta diatas menunjukkan target keseluruhan projection body weight aku buat masa ini.

berat terkini 74 kg.. sungguh extra.. berat yang sama semasa aku mula-mula masuk kompeni ni.. dan tak sangka.. selama hampir 1 tahun berfitness. tiada perubahan, malahan terus naik dari masa ke semasa.

Ini targat aku, insyallah hujung bulan 4..dapat 68 kg... kurang dalam 6kg dalam 3 bulan, 1 bulan= 2kg.. boleh ni...

usaha tangga kejayaan

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH