Kalamullah

Kalamullah

Monday, February 8, 2010

sakit lagi

Cuti minggu semalam sememangnya antara yang meninggalkan

kenangan dalam hidup aku

dengan masalah hubungan dengan manusia yang membosankan

ditambah pulak dengan keadaan kesihatan ku yang semakin menakutkan

aku kena demam 4 hari dari hari khamis sampai semalam

malah hari ini pun masih terasa bisa-bisanya

terasa begitu malang untuk aku..

umpama sudah jatuh ditimpa tangga...

sakit badan + sakit hati

memang tak tertanggung

tapi

seperti biasa aku boleh tanggung...

kalau tidak takkan aku bernafas lagi hari ini...

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH