Kalamullah

Kalamullah

Monday, December 7, 2009

Travel........... tak tahu lagi

Yang terakhir semasa pergi manado dahulu

setakat ni tak ada lah aku beli mana-mana tiket lagi

bukannya sebab tak berkemampuan ataupun duit dah habis (walaupun sebenarnya dah kering pun) tetapi sebab urusan kerja dan sikap stress kerja yang menyebabkan aku menghentikan seketika minat aku untuk travel.

ikutkan hati cuti krismas ni mahu sahaja aku ke bintan island via singapore harbour... melempiaskan nafsu barang semalam dua.. merasakan ikan berperisa tempe pula disana. tetapi semuanya terpaksa aku korbankan demi kareer dan kepercayaan yang orang berikan.

setan..

kadang kala susah apabila menjadi besar... semuanya besar, tanggungjawab besar.... penat
aku mahu hidup tanpa kerja kalau boleh... berada ditempat dan bersama dengan insan yang aku sayangi. duit bagaikan salju berguguran

tapi apakan daya.... aku hanya orang kecil

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH