Kalamullah

Kalamullah

Thursday, December 31, 2009

aim for 2010......

Target aku untuk tahun 2010 ni.. mungkin ada yang tidak tertunai... tapi aku akan berusaha menunaikannya.. Paling tidak satu ataupun dua


Nikon D5000 DSLR Camera ..... Sudah lama aku nak-kan baby ni..

since aku start panjat-memanjat gunung.. tengok semua ada baby ni tergantung di tengkok




Dah banyak dah diimpove since aku join tempat kerja ni....

tapi kena improve dari masa ke semasa



Yamaha FZ150i... RM7500.... boleh dapat tahun ni...




RM


Dengan pendapatan sediada belum tentu aku dapat menikmati kehidupan hidup yang lebih baik.. nak tak nak kenalah buat kerja lain untuk dapatkan entra income.... yang tahun lalau kena teruskan jugak.. yang baru pun dah menanti untuk dimulakan


Rumah yang ke-2.... single land house , Yang ini aku letakkan sebagai angan-angan dulu.....

Yang last ni aku dah buat workout and pump since last 3 years.. tapi result still suam-suam kuku jer... kena berusaha dengan lebih gigih lagi

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH