Kalamullah

Kalamullah

Monday, November 23, 2009

Aku semakin hambar.....


Semalam aku terasing lagi
terasing tanpa bersebab tanpa bertahu
aku ingat dekat dia
tapi aku tak mampu untuk menyatakan aku ingat kat dia
aku hipokrit...????


penat aku memberikan harapan dan pertanyaan
semuanya tiada jawapan
terus menjadi teka teki

bila disoal, jawapan dirancang
aku penat.... aku mahu melupakan semua
biarlah aku siksa diri ini untuk melupakan kau.

terkadang aku merasa seperti orang asing dalam hidup
bersama tetapi terasing tanpa bicara mengait perasaan
lebih selesa berbicara tentang dunia tanpa sempadan... (argh aku bosan)

pandangan jauh dilempar ke arah lain
terus terang aku sendiri tak paham kenapa terusan benda ni jadi macam ni

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH