Kalamullah

Kalamullah

Wednesday, October 14, 2009

Shawal datang lagi.....

Alhamdulillah sebulan berpuasa di bulan Ramadhan, macam-macam peristiwa pahit dan manis berlaku. Yang pastinya ramadhan tahun ini berbeza dengan tahun-tahun sebelumnya.... banyak perkara baru yang berlaku... kisah keimanan, kisah persahabatan, kisah percintaan semuanya digabungkan dalam 30 hari yang penuh makna, biarlah semuanya menjadi pengajaran dan teladan untuk aku mengharungi hidup aku seterusnya....


sememangnya telah lama aku tidak update blog ini, bukan kerana aku terlampau sibuk tetapi kerana mungkin aku tidak ada minat. tetapi cuma untuk seketika... sekarang ini mood aku telah kembali semula...


akan aku update kan dengan aktiviti-aktiviti aku diakhir ramadhan dan seterusnya dengan aktiviti dibulan syawal....

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH