Kalamullah

Kalamullah

Friday, August 7, 2009

Makan-Makan sesion again Pre Lunch Nasi Berlauk

Makan-makan-makan dan mseterusnya makan lagi..

kenapa nasi berlauk... sebabnya kat opis aku banyak orang dari daerah nasi berlauk ni. Jadi aku pun terpaksalah mengajar lidah aku untuk menerima segala jenis masakan dari daerah ini walau pada hakikatnya aku tak boleh menerima langsung citarasanya...




Karamel telur

Diatas : Telur masin yang tak beberapa masin


Diatas: kari ikan tongkol (daerah aku panggil ikan kayu)
Dibawah: lauk-lauk da ulam-ulaman dia
Dibawah: lauk lagi

Dibawah: Yang utama: Nasi

Dibawah : Pengindah rasa
Makcik-makcik sedang memasak

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH