Kalamullah

Kalamullah

Thursday, August 13, 2009

Char Kuey Tiaw Kerinci

Location: Mid Valley Mall and Universiti STAR station
commitee: Azizih, Sharon, Nurul, Azlee dan aku (balik terus Rahim dan mawi)


Dah tak tahu nak buat apa sangat malam tadi... ini lah jadinya

tengok wayang kat Lembah Tengah cite The Proposal hahahahaha bolehla


balik makan char kuey tiaw bergenang kuah kat stesen STAR Universiti..... RM5


aku rasa makanan kat sini tak lah sedap mana pun tapi mungkin kerana lokasi yang mengadap menara TM, masa tu dah dekat jam 12 malam (dah masuk besday aku dah) tapi menara TM masih terang benderang... sungguh rajin mereka itu dan itu bekerja.. berbeza sungguh dengan aku yang berada diinstitusi kerajaan ini....


Suasana seumpama malam tadi yang membautkan aku macam suka .. dengan asap berkepul2 keluar dari kuali yang dok tengah berasap-asap... nih kalau bula puasa ni mesti lagi best suasana ni...


layan je lah sementara masih hidup.....


ahli kelab baru Pantai Dalam

Ahli lama Jalan Klang Lama

Dengar cerita nak ke Damansara Jaya

Bergenang kuah.....

RM5

Lampu jalan

Menara TM dari kejauhan
pose

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH