Kalamullah

Kalamullah

Wednesday, August 12, 2009

it's My Pre Bufday Celebration

Location: Glenpark, TTDI, Shah Alam (Rumah Ustaz Dugong)
Participants: Recreational members (+20)
Objective: Discussion Majlis amal rumah anak yatin yayasan Annur Maisarah.
Makan-makan: Sate Hj Samuri... dengan buah limau loceng masam-masam dengan air ribena bancuh

Segan rasanya bila dah berusia sambut besday-besday ni. itu yang aku rasakan semalam, tak penah-penah aku selebrate besday seumur hidup aku (maksudnya yang benar-benar diorganize untuk aku). Perasaan aku excited pun ada segan pun ada. Pada yang bersusah payah membeli cheese kek yang best tu dan yang belikan bear heart shape terima kasih banyak-banyak. Mudahan tuhan membalas sumbangan korang semua.

Isu yang dibangkitkan dalam perbincangan semalam adalah berkaitan dengan jumlah kutipan dan sumbangan yang hanya berjumlah RM900 hanya 1/10 dari jumlah yang diperlukan sekitar RM9k. huhuhu banyak betul beza tu. Pn Syida dah sukses mendapatkan sponsor beras sejumlah 250kg untuk didermakan kepada rumah-rumah anak yatim. sponsor untuk berbuka puasa dan sahur pun dah diselesaikan. cuma yang tinggal sekarang hanya bayaran daripada peserta sahaja. itu je... mudahan ramailah yang akan join nanti dan target untuk dapatkan 9k tercapai..amin
























No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH