Kalamullah

Kalamullah

Friday, June 19, 2009

Ketika aku bosan....

Bila sudah tidak ada tugasan yang hendak dilaksanakan, mungkin juga ketika tiada apa hendak dibaca, hanya berdepan dengan sekotak empat segi desktop...... ini sahaja yang mampu aku lakukan ketika bosan.....
Terkadang hidup ini sememangnya membosankan, terserah pada cara tersendiri untuk menghilangkan kebosanan ini. mungkin ini cara aku yang tersendiri......

Hasil kerja aku ketika bosan.....



Diatas: ketika majlis ulang tahun kelahiran sahabat-sahabat kerja hutan aku..... Cik Didot

Dibawah: Aku dizaman keguguran rambut tahap super kritikal...




Diatas: Demam, diawal minggu lepas, tertidur sampai bos datang gerakkan... ini bukan lakonan, tetapi kenyataan... antara demam terpanjang dalam hidup aku... tetapi masih bertenaga untuk datang kerja.
Dibawah dan dibawah: Sesaja mengesnap gambar di pagi hari khamis, almaklumlah saya yang menurut perintah kenalah pakai baju munghe-munghe... hehehehe












No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH