Kalamullah

Kalamullah

Monday, April 27, 2009

Ruang yang semakin sempit

27 April 09, 8:54am, sudut sempit
memang pedih untuk menerima tetapi itu lah hakikat yang aku kena terima jugak. ingatkan panas sampai ke petang rupanya hujan ditengahhari. kenapa tiba-tiba aku rasa makin bosan berkerja kat bahagian nih, padahal awal dulu akulah antara orang yang paling bersyukur dapat msuk sini. pelik la mungkin sebab masing-masing dah mula sibuk dengan kerja sendiri.
Nizar dah pindah ke atas, tinggal sapa lagi kat sini, Safwan pulak dah sibuk dengan exam PTK, suzana dengan sha sibuk dengan kerja masing-masing, syukri dengan aktivi level atasan ngan sukan dia. memang sukar sebenarnya hidup bila terlalu banyak bergantung pada orang lain sebenarnya.... aku tak tahu macam mana nak caari laluan hidup yang labih baik. ada insan yang baik dan ingin menerima hati aku tapi aku buang jauh-jauh (maafkan aku). makin hari usia aku makin meningkat, mata-mata oarng semakin memperhatikan aku, adik aku dah nak kawin, anak buah akan menyusul kemudian.
Sunyi lah hidup ni bila menyintai orang yang tidak sepatutnya dicintai, sukarkan........
mungkin aku perlu pindah ke wing belah sana kot, untuk mendekatkan diri dengan makhluk dialam yang satu lagi. Tuahan berilah aku jalan keluar dari kebosanan ini.....

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH