Kalamullah

Kalamullah

Monday, June 2, 2008

Hanoi Back Packers Part IV (abis dah)

Day Three
Pagi ahad yang memang sejuk dan berkabus, memang enak kalau dapat terus tidur dan bermimpi dalam pelukan insan tersayang... malas betul rasanya nak bangu seawal jam 5 pagi meluru ke airport. tapi apakan daya bukan tempat aku bukan diri aku disini. kena pulang jugak....


Check in counter.... 7:30 am
Vietnam Airlines A340-300 Ho Chi Minh - Hong Kong Via Hanoi


Pengikut angelina jolie and brad pit... aku rasa la couple mat salih nih dah kawin lama dah tapi tak ada anak, so diaorang datang sini la amik anak angkat sebab murah... jual anak.. mase kat waiting hall


at last flying back to KL,
good experinece even-thought it was really a short backpackers trip...
Raw Cost Apx:
Air Flight: RM250 (return)
Accomodation: RM40
Day Trip Halong Bay: RM70
Makan & Soping & Others: RM100
Grand Total: Korang kira la sendiri
tapi pada aku tak kisah berapa nilainya, yang penting pengalaman ni tak boleh dibeli semuanya kena hadir sendiri dan hayati dengan jiwa dan perasaan.... :)

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH