Kalamullah

Kalamullah

Monday, June 2, 2008

Cerita Bodoh.....

Malam sabtu yang lepas... aku kuar tengok wayang kat GSC pavillion, plan nak tengok Chronicles of Narnia.. tapi dah abis so tengoklah Indiana Jones and the kingdom of Crystall Skull, memang cite yang bodoh gila..buang duit aku jer tengok cite 2.. nyesal... cam ner boleh box office heran tul aku..cerita kanak-kanak riang.... atau pun cerita untuk anak-anak yang sedang dalam proses nak membesar ataupun akil baligh...


membuang masa aku menunggu dekat starbucks dari jam 9:30 malam sampai ke 11:30 malam semata-mata nak tengok cite nih. huhuhuhu dah lah penat hiking bukit tabur pagi tadi pun tak hilang lagi. lebam abis kaki n tangan aku pasal dok panjat dinding batu. padahal ada jer tali tapi aku sendiri yang tak nak pakai... saja nak tunjuk pandai panjat guna kaki n tangan..padan dengan muka aku sendiri.

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH