Kalamullah

Kalamullah

Tuesday, May 6, 2008

Perasaan Baru....

Alhamdulillah, akhirnya selesai jugak ibadat umrah and ziarah aku ke tanah suci mukah dan madinah. tempoh 2 minggu memnag aku tak rasa langsung lamanya, semuanya pantas bergerak sedar-sedar aku berada dibumi malaysia kembali. semuanya berjalan dengan lancar dan sempurna, tiada apa-apa yang janggal ataupun pelik berlaku pada aku hatta parent aku. semuanya best... seronok dan bersyukur rasanya dapat menjejakkan kaki sekali lagi ke tanah suci, walaupun nyatannya saat awal aku kurang bersedia untuk pergi, namun dorongan hati dan perasaan yang kuat juga niat dan janji pada parent. aku pergi jugak.... Allah itu maha melihat lagi adil, bersyukur sungguh aku...
Sebenarnya banyak kisah-kisah yang aku nak masukkan dalam blog nih, tapi mungkin disebabkan mood sejak balik nih kurang menyenangkan.. aku tanggunhkan dulu, semuanya telah aku draftkan tapi belum fully update lagi. insyallah nanti akan aku updatekan secepat yang mungkin.. yang masih segar sikit-sikit dalam ingatan aku nih trip ke hanoi and thailand yang masih belum siap-siap dan yang pasti kisah aku ke tanah suci nih juga. insyallah kalau tak ada aral melintang nanti siaplah jugak kisahnya....

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH