Kalamullah

Kalamullah

Wednesday, April 16, 2008

Malas gila nak update

... Tak tahulah kenapa lately nih, aku betul-betul tak ada mood nak update blog, bukannya tak ada benda yang nak disampaikan, banyak sebenarnya, tapi mungkin isebabkan kesibukan dengan tugansan dikontor yang membatasi masa aku untuk melawati page nih. banyak isu yang anak aku coretkan, hanoi, kenduri, isu keja, politik kantor, macam-macam lagi lah.. nanti lah aku cuba cari masa untuk update semua nih... buat masa nih aku etul2 kekurangan masa... lagipulak dekat rumah tak ada broadband, kalau ada memang dah penuh dah aku taipkan semua nya...

Nak bagitau sikit nih, mulai 21 april sampai 1 may aku tak ada kat kantor, kerana ada tanggungjawab yang aku kena laksanakan. doakan mudahan semuanya selamat... amin..


No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH