Kalamullah

Kalamullah

Friday, March 28, 2008

DEMAM..=(

Badan aku panas lagi nih, sedari malam tadi lagi, semua joint sakit-sakit. nih mesti kes pulun bagai nak rak selasa lepas, tak pun kes tired kat Jakarta. Tak pun kes letih sangat pasal tak cukup rest, sibuk kesana kesini sehari dua nih. Selamatlah yang aku rasa makin teruk ari nih, esok pulak cuti. Kalau tak kena MC lagi aku. dah lah isnin lepas MC, next week Friday pun cuti lagi. Aku g gym jugak tadi, tak workout pun cuma buat cardio, bagi peluh. alhamdulillah dah kurang sikit sakit sendi.

Tadi tengah aku dok surfing sorang-sorang kat opis nih, aku terjumpa menatang nih, terus aku suka membacanya, mengajar tentang isi hati CINTA. memang best, gayanya kena terus tekun membaca :)

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH