Kalamullah

Kalamullah

Wednesday, January 30, 2008

Ohh Jerry...... ::::: ::)

Semalam sepatutnya aku ade biz apoinment ngan 2 potential client kat KLCC... tapi tak tahu yang dah jadi sorang 2 tak dapat datang sebab still attend meteing kat malacca n sorang lagi pulak tetiba berubah pikiran.. tak interested nak teruskan.. aku tak kisah sangat pun, macam bos aku cakaplah kn.. kalau ajak 100 orang pun myb sorang je nak join.. mula-mula 2 hepi jugak sebab dapat la rilek sikit malam nih.. sejak balik dari kucing aku tak betul dapat rehat lagi.. si bos call suruh aku g discuss ngan team kat bon bon gak kul 8.. hnsss paksa rela gak la... pas g terus g situ ngan budak opis aku... aku cepat-cepat setelkan semua sebab kul 9:30 aku dah nak cabut nak g stabuc KLCC jumpe si jerry..

rindu yang tak dapat aku nak cakapkan.. dah hampir dua tahun aku tak jumpa dia.. harapan aku agar dia maintain cantik sepertio sediakala ataupun paling kurang sewaktu aku mengenali dia dulu... dengan mengenakan pakaian seperti yang telah dirancangkan menunggulah aku bagai nak rak kat KLCC... dah lah mata ngantuk.. gigihkan jugak aku menunggu untuk sipondan sorang nih... akhirnya yang dinantikan pun muncullah.. wuekkkkk nak muntah aku tengok.. dah macam pelacur tua tak laku langsung.. selekeh + serabai yang maha azab.. dia datang ngan geng2 sealam dialah.. aku kena sound bagai nak rak.. naik segan gak aku semua orang dok perati... btw aku cukup hepi dapat jumpa jerry.. masih baik n cool sepeti dahulu kala.. 2 yang aku sayang dia tuh.... nanti sambung lagi yer.. nak g gym nih
\

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH