Kalamullah

Kalamullah

Tuesday, January 29, 2008

Kuching = boring + sakit ati...

makin ari makin malas pulak aku nak menjengah web nih... tah sejak kene transfer ke kompeni baru nih... seolah-olah tidak ada masa walau sesaat pun untuk menitipkan sebaris dua ayat hehehe... sebabnya intenet kat opis shimizu 2 tak kene blok langsung... bukan cam kat uem nih.. sikit2 blok2... web page yang sepatutnya kena blok tanak plak di blok... hinshh tak paham betul aku pakah yang dilakukan oleh orang-orang diatas sana..


mungkin tahun ini dinamakan tahun cuti2 bagi diri aku.. mana ketaknya selang seminggu merayau-rayau aje.. belum hilang penat gunung datuk.. dah terbang pegi kuching, ujung minggu ni pegi singapore pulak.. pastu tioman, pastu gunung angsi.. panjang kalau nak cerita nih... ape pun memandangkan arini dah stat booking date promo free seat air asia aku pun tak melepaskan peluang untuk mengebook kan satu seat untuk terbang ke destinasi yang ada dalam kepala hotak aku.. memang nak pegi sangat ke angkor wat.. berhala2 kat situ seolah melambai2 kat aku... tapi tak jumpe pun tiket MYR0.00 yang ade MYR 99 and MYR 127.. mau habis MYR 500 klu aku book.. akhirnya jumpa jugak tiket free pada date yang telah dirancangkan 4-6 April... yes... MYR 280 jer.. fly to HANOI.. bleh tahan gak rasenyer.. wat mase nih aku pegi sorang je lah..ade ajak rahimi tapi tak tau la dia book tiket ke tak malam nih.... klu dia tak jadi pegi tepaksa lah buat macam kat phuket dulu.. chating cari orang kat sana untuk dibuat teman berhibur dan berlibur... hahahah.. simpan dulu cite 2..sebab lambat lagi.. masih ada 2 bulan lagik..


ni nak cite pasal trip pegi kucing 2-3 ari lepas.. oarng cakap kuching best.. pada aku tak de ape lah yang best sangat klu setakat nak pegi tengok pekan yang tak beberapa nak jem dan patung kucing yang dah berkurap sebab cat tak dimaintenance sempurna... tambah pulak hujan yang mengiringi dari saat aku landing sampai lah saat aku take off... maunya mood aku ilang terus... plan asal macam2 la mamat 2 nak bawak aku..pegi sana pegi sini pegi sinun... akhirnya menjadi aktiviti melancung ke kampung halamannya.. huarghhhh BOSAN.. aktiviti bejalan2 yang sebenarnya hanya berlangsung tidak lebih dari 6 jam itu hanyalah pada saat terakhir sebelum terbang balik ke metropolis KL. memang macam buang masa aku rasa, dengan flinght yang reschedule dari time asal... dah lah lewat kena pulak kuar duit teksi untuk balik TMN DESA. mungkin cukuplah sekali ini aku ke kuching.. tiada yang kedua lagi.

ni few pic mase g cna... tak excited langsung...

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH