Kalamullah

Kalamullah

Wednesday, December 12, 2007

:: Kota Bharu + KTM = Backpack Learning Trip ::

aku pun dah tak ingat kisah nih.. mungkin dah terlampau lama aku tinggalkan sampai aku sendiri betul-betul lupa.. yang aku sempat ingat aku pegi dengan ijat 3 malam 2 hari.. memang letih dan penat gila travel dari kl naik ketapi harga tiket RM56.00 return. habis dalam RM200 aje beli seluar jeans selai, haveset satu... pusing-pusing satu KOta Bahru naik bas n motosikal abang aku... best gak sebenanya.. orang kelantan pergh.. tak tau nak cakap camner.. wat stim jer.. muka semua perfect takdak yang cacat celanya... ahai

No comments:

REZEKI akan MELIMPAH jika DIBAHAGI...
ILMU akan BERTAMBAH jika DIKONGSI...
KASIH SAYANG akan BERCAMBAH jika DIBERI

jangan KEDEKUT...
JAngan TAMAK dan TAK PERLU BIMBANG...
Jika segalanya hanya kerana ALLAH